לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


10% כשרון 90% קפאין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

11/2015

שבוע חדש, פוסט חדש


או כמו שמעתה אכנה זאת – ש"ח פ"ח כי זה מסתדר לי עם המציאות העכשווית ועם תחילת שבוע בכלל (שמישהו ירים לי איזה אמן).


הניסיון שלי למצוא עבודה עדיין לא ממש צולח, אבל לזה אחזור בהמשך.


צפייה בחדשות היא לא דבר מעודד. כל האלימות והרע בחיים מהודקים למהדורה שבכל פעם גוזלת עוד קצת משמחת החיים ומהאמונה בטוב. פיגועי דקירה, פיגועי דריסה, פיגוע בצרפת, חשש לבריסל, טל מוסרי (מעניין אם אספיק למצוא עבודה עד שזה ייצא מהאפנה). מזל שמסיימים בסרטונים של גורי כלבים עושים דברים חמודים, אחרת בטח היינו משתגעים.

העולם מתפרק, אבל הי, תראו את הגור הזה מלקק חמאת בוטנים.


תכלס, חוץ מהצער הברור כאן, יש צער אישי נוסף - כל הדיבורים על צרפת הם הכי קרוב שלי לטיול באירופה בתקופה הקרובה. דווקא היה מתאים לי איזה סופ"ש בפריס, לאכול קצת בגט ופריקסה, לבקר בטור אפל (במבטא צרפתי) בפעם האחרונה לפני שדאעש מוריד אותו. מקווה מאוד שזה לא באמת יקרה, אבל קשה לא לחשוב שלילי כשבחדשות מראים הדמיה של האירוע הזה מתרחש.


הדרך הבטוחה ביותר בימינו לבקר בצרפת. הקדים את זמנו.


ואם כבר בטרגדיות צרפתיות עסקינן, בוודאי שמעתם שגולן טלקום צפויה להימכר לסלקום. אני לקוחה

של גולן וחייבת לומר שאני חווה בימים האחרונים פלאשבקים של פוסט טראומה מהתקופה שבה קיבלתי חשבוניות מאורנג'. להתנתק? להישאר ולראות איך זה מתפתח? לא בטוחה. מה שבטוח, בגלל קטעים כאלה יש לי בעיות אמון.


עזבו אתכם גולן סלקום, אני חוזרת לבננה.




כסף, איטס אול אבאוט דה כסף.  


עכשיו עם הפס הכחול לספיגה מקסימלית של סירחון מקומבינות.


נושא הכסף מחזיר אותי (הפלא ופלא!) לדבר שקרה לי אתמול. סיפור אמיתי.


 

להיות מובטל זה לא פשוט כמו שזה עלול להצטייר; מלבד לרמוס את ההערכה העצמית חוסר תועלת מביא לניוון מכל הבחינות. באופן אישי, אותי הבטלה מתישה.


ספרו לי עוד על תואר בתקשורת.




בשביל השראה, אני קוראת סיפורים על אנשים שעשו שינויים וכבשו מטרות. כמו הסיפור הבא על בחור בן 28 בשם ג'ס, שגר בקרון עם אמו והיה טרול אינטרנט שניסה לאמלל אנשים ברשת, בעיקר בפורומים של בניית גוף. יום אחד, כשנכנס לפורום במטרה להשפיל, התעקשו המשתמשים שיעלה תמונה של עצמו. באיזשהו שלב הוא הסכים וחשף את עצמו ולאח מכן חייו השתנו מקצה לקצה.


התמונות מדברות בעד עצמן, ג'ס שקל כ-318 ק"ג (מה שמסביר את ההטרלות שלו ברשת). אחרי שהעלה תמונה לפורום המשתמשים עודדו אותו להתאמן ולהוריד במשקל. בעזרת החיזוקים שלהם הוא התחיל להתאמן והתקדם לכושר מלא ושינוי אורח החיים שלו. כיום הוא 182 ק"ג פחות וממשיך באותה מגמה.


יו, איך רזית! חלי ממן?


לחובבי הויזואליה.

 

המסר של כל הסיפור הזה הוא א. אף פעם לא מאוחר לשנות ו-ב. אני חייבת להתחיל להתאמן.


נכתב במייפל.




אבל אני נהנית מאוכל יותר מידי, לכן עפתי על הפרסומת הבאה (אמיתית לחלוטין במקרה ותהיתם). בקלות יכולה להופיע בערוץ הכנסת.


 


 


 


 


 

נכתב על ידי , 23/11/2015 22:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האמת מאחורי מודעות דרושים


 


בחודשיים האחרונים אני עסוקה באחד הדברים המבאסים ביותר שידע האדם מאז שלמד לעמוד על שתיים. כן, אני מתכוונת לחיפוש עבודה!



שעות שמצטברות לימים שמצטברים לחודשים של שיטוט (שהופך עם הזמן לכפייתי) בכל המדיומים
האפשריים, וחיפוש אחרי עבודה שתתאים לי. מה כבר ביקשתי. אבל ככל שעובר הזמן מסתבר שהתואר שעשיתי רלוונטי לעבודה בערך כמו קוביית השוקולד לצד הקפה של ארומה - סבבה והכל, אבל ממש לא הכרחי.



בעקבות הזמן הרב שאני משקיעה בחיפוש הפכתי להיות מומחית של ממש בקריאת מודעות דרושים, ולכן אני מגישה לכם את המילון השימושי למחפש העבודה – מה הם כותבים ולמה הם באמת מתכוונים.



שכר מתגמל = מתגמל לעומת ילדים בסוואטשופ, בדוק.



שכר הולם = ביחס לנואשות שלך למצוא עבודה.



שכר גבוה = אנחנו משלמים קצת מעל המינימום. אבל מה איכפת לנו, זה נשמע טוב, וחוץ מזה, גם אתם בטח מייפים את קורות החיים שלכם אז גם לנו מותר!



יש לציין ציפיות שכר = מחפשים את האחד שיסכים למכור את עצמו תמורת הסכום הנמוך ביותר.



בונוסים שווים! = יש קפה נמס עלית במשרד.



ייצוגיות = אם את/ה מקבל/ת פחות מ-500 לייק על כל סלפי שאת/ה מעלה לאינסטוש, אין לך מה לפנות אלינו בכלל.



דינאמיות = נכון ששכרנו אותך לעבודה מסוימת, אבל בתכלס תבצע כמה תפקידים תמורת אותה המשכורת.



תחילת עבודה מיידית = אחד העובדים שלנו קלט שאנחנו עושקים אותו והתפטר. חייבים פראייר חדש דחוף!



Strong analytical and troubleshooting abilities = האמת היא שאנחנו חברה ישראלית שיושבת בפ"ת, אבל זו הדרך שלנו לסנן ערסים.



שליטה מצוינת באקסל – חובה! = ראינו שכולם מבקשים את זה אז אנחנו הולכים עם הזרם. אם אתם יודעים ליצור טבלה קניתם אותנו.



דרושים אנשים שחיים ונושמים ____ = שמיצו את כל הקטע הזה של משפחה, חברים, זוגיות וחיים.



אנשים עם רעל בעיניים = שמונע מהם לראות אילו תנאים גרועים אנחנו מציעים ביחס למה שאנחנו דורשים.



אנשים רעבים = שמוכנים לעבוד תמורת שכר רעב.



נכונות לעבודה קשה ומאומצת = עבדים באפריקה זה כלום לעומת מה שאתה הולך להיות. שלא תגיד שלא אמרנו לך.



נמאס לך שהבוס יושב על הראש?!!!! = אנחנו תרמית פירמידה. האני מאמין שלנו הוא שתמיד יהיו סאקרים מיואשים שמשפטים מפוצצים עם הרבה סימני קריאה ותמונה של דולרים ברקע יפתו אותם ליפול בפח.



ובזמן שאני מנצלת בציניות את המשפט 'אין כמו אמא', ומידת המשקפיים שלי עולה במספר נוסף מבילוי ארוך מידי מול המחשב, חברי הכנסת העלו לעצמם את השכר בעוד אלפייה.


אני, כששמעתי על ההעלאה במשכורת של חברי הכנסת.



שלי עצובה, היא לא רצתה את את ההעלאה הזאת, 50 אלף בחודש היא משכורת סבירה לחלוטין
בשבילה וכל תוספת מעבר לכך היא חזירות. הנה, תראו כמה היא עצובה, מסכנה. בטח תשתמש
בתוספת הזאת כדי להתארגן על משהו שיכהה את הכאב והעצבות.


למישהו יש כיוון?



ואם כבר סמים קלים, גוגל מלשין:

 



מציאת כיוון היא בעדיפות עליונה בימינו הא..ג'י, I wonder why. 



אבל מי שבאמת מגיעה להם רגיעה בימים אלה הם האשקלונים המסכנים שעדיין לא התאוששו לגמרי מהגשמים האחרונים. אשקלונים, ליבי איתכם! מקווה שלא תדעו עוד הצפות, או לחלופין, שאתם יודעים לשחות..



צילום אילוסטרציה (תמיד רציתי לכתוב את זה!)





ולסיום, כדי לא להשאיר אתכם עם טעם מר של מציאות, הרי לכם Hello בהופעה חיה מטקס הפרסים של תחנת הרדיו הצרפתית NRJ. אם כבר לטחון, לפחות שיהיה בביצוע לייב.




 



 



 

נכתב על ידי , 10/11/2015 21:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , תקשורת ומדיה , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCoffeeWriter אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CoffeeWriter ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)